Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bartlomiejnowak | użytkownik

imię i nazwiskoBartłomiej Nowak adresMielec zarejestrowany06.02.2008 @23:21:02 ostatnio na stronie21.11.2016 @22:06:27



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze146 posty na forum3

komputer / sprzęt
hubka i krzesiwo

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rzadcy    29.04.2010 @07:37:27
.:łel.com:.
_______
Sprzedam Digart Dnia... Cena do uzgodnienia.

.:facebóg:. http://www.facebook.com/#!/pages/PhotoRzadcy/236323156388759
~Stima    13.12.2009 @23:20:45
pooozdro
~Basicon    08.11.2009 @10:48:04
Zaglądłam i kurka muszę przyznać że Twoja galeria jest taka eee nietuzinkowa masz bardzo fajne pomysły!
_______
Życie jest jak jajko - trzeba je znieść...
~ladyxlove    23.10.2009 @18:55:55
dziękuję, ale nie sądze ze to rewelacja :P
~pawcio1    18.09.2009 @16:02:32
świetny pajączek
ostatnio edytowane: 2009-09-18 16:03:00
~tolkil    08.07.2009 @18:29:40
fajny pomysl z profilowym
~starydziad    14.02.2009 @18:47:00
... ...
_______
"Shoulders, toes and knees... I'm 36 degrees... "
~TomaszPutowski    11.01.2009 @19:46:04
dziękuje za ocene
_______
Pu&To
~Subspinipes    09.01.2009 @16:07:29
To jest Cerastes vipera, podgatunku nie ma.
_______
Los pstrykos
~nellyfromghetto    08.01.2009 @11:51:21
dziękuję pięknie
_______
palę i piję. nie klnę. 100% kobieta.
~eeva    27.12.2008 @13:03:24
dzięki za sugestię,przyjrzę się jakości
_______
only hope can keep me together
~nifa    24.12.2008 @15:27:03
No fakt do twoich pracy to naprawdę masakra ale nie traktuj tej pracy poważnie to bardziej owoc nudy i braku chwilowego zajęcia . a tak na marginesie to świetne prace umiejętności widzę nie brakuje wiec myślę ze jeśli tylko znajdziesz na to czas to sam przedstawisz jakiś ciekawy projekt digartowej koszulki pozdro.
~bartheck    17.08.2008 @21:28:50
hehe, a chciałem taki nick zająć pzdr!
~bartlomiejnowak    11.06.2008 @19:52:31
~INFlaamess    26.05.2008 @22:58:36
zgadzam sie z tym ponizej tlyko szkoda ze tak malo prac ;D
_______
You Might Not To See The Future But Do Not Look Back. Make A Stand...
~Artik    27.02.2008 @18:08:32
Masz zmysł kompozycji, robisz fajne składaki, a nie często to mówię
_______
"Lepiej mniej, ale lepiej" W.I. Lenin
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt